صنعت گردشگری سومین صنعت پولساز جهان و اولین صنعتی است که بیشترین ایجاد شغل را دارد. امروزه گردشگری یکی از علمیترین و روزآمدترین فعالیتهای جهان به شمار میرود. در محیط بین المللی صنعت گردشری و در موازنه با مسائلی چون امنیت و ایمنی که این صنعت را بسیار شکننده کرده اند، موفقیت نهایی و جهانی آن وابسته به حرفه ای گری نیروی کار آن است. در این شرایط است که لازم است تا از دبیرستان ها تا محیط های آکادمیک نسبت به توسعه برنامه های آموزشی اقدام گردد. اقدامات بسیاری در زمینه کیفیت خدمات و مشتری مداری در گردشگری صورت گرفته است. اقدامات بیشتری در جهت پرورش سیاست ها برای بهبود آموزش و یادگیری در گردشگری باید صورت پذیرد.
یکی از اهداف شرکت آوای رویش گردشگر اجرای دوره های کوتاه مدت آموزشی و کارگاه های کاملا عملی جهت بهبود دانش تئوری فعالان صنعت گردشگری و گردشگرانی که میخواهند آگاهانه سفر کنند می باشد. نقطه ضعف دوره های آموزشی بلند مدت و همچنین آموزشهای دانشگاهی ، کمبود سفرهای علمی و عملی و تجربه واقعی دانش تئوری در محیط واقعی میباشد که این مهم با اجرای دوره ها، کارگاه ها و تورهای آموزشی باکیفیت محقق می شود. لازم به ذکر است که این آموزش ها توسط متخصصان هر رشته که سالها تجربه عملی در رشته مورد نظر را دارا می باشند اجرا می شود. وجه تمایز ما انتقال هرچه بهتر دانش به صورت عملی و کاربردی به فراگیران خواهد بود.