هم اکنون بسیاری از مقاصد و جاذبه های گردشگری ایران، در نبود مدیریت اصولی و استاندارد، در حال نابودی هستند. این وضعیت می تواند به وسیله گردشگران ناآگاه و یا متولیانی که دانش و تخصص کافی جهت مدیریت و استاندارد سازی مقاصد و جاذبه های گردشگری را ندارند صورت گیرد.
هر جاذبه، منطقه، ناحیه، روستا، شهر یا … که دارای جاذبه های گردشگری می باشد می بایست جهت رشد و توسعه اصولی و پایدار، با دانش به روز گردشگری مدیریت شود. ما به آن دست از توسعه گردشگری معتقدیم که اثرات مثبتی را بر کیفیت زندگی مردم، رفاه آتی جامعه، و کسب و کارهای محلی بگذارد و سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران فراهم سازد.
هر مقصد نیازمند یک طرح است که در آن نحوه اجرا و مدیریت فعالیت گردشگری تعریف میشود. این فرآیند که قبل از معرفی یک منطقه به عنوان مقصد گردشگری لازم است به درستی اجرا شود پروژه مدیریت مقصد گردشگری نام دارد. برای اینکه یک مقصد گردشگری بتواند رقابت موثری با دیگر مقاصد داشته باشد، باید تجربیات خارقالعاده و ارزشمندی را به گردشگران ارائه کند. صنعت گردشگری در نوع خود تجارتی پیچیده و چندبخشی است و از زمانی که گردشگران به مقصد میرسند تا زمانی که آنجا را ترک میکنند، کیفیت کار و لذت سفر و تجربه آنها متأثر از خدمات و تجربیات زیادی است، مانند دامنهای از خدمات عمومی و خصوصی، تعاملات با جامعه محلی، محیط زیست و مهماننوازی. ایجاد محیطی دلنشین و ارائه خدمات با کیفیت و با احترام قلبی و جوی شاد در مقصد، این هدف را تضمین و بدون تردید انتظارات بجا و منطقی بازدیدکنندگان را برآورده خواهد کرد. این گونه گردشگران، بازدید از این مقصد را به دیگران هم پیشنهاد کرده و به نوعی برای مقصد مورد نظر بازاریابی خواهند کرد.
ایجاد این شرایط و انجام مطلوب این اهداف به همکاری و تعامل پیوسته سازمانهای مربوطه بستگی دارد. در واقع، مدیریت مقصد به دنبال هماهنگی این سازمان ها است تا با همکاری صمیمانه در جهت یک هدف مشترک بتوانند سلامت و بهبود حیات مقصد گردشگری را برای حال و آینده تضمین کند.
شرکت آوای رویش گردشکر با کمک متخصصان مجرب گردشگری آماده هر گونه همکاری با بخش خصوصی (اقامتگاه های روستایی و بوم گردی، سایت های گردشگری، اکو کمپ ها، مناطق تفریحی و …) و بخش دولتی (جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی، روستاهای هدف گردشگری،مسیرهای گردشگری شهری و طبیعی،مناطق چهارگانه حفاظت شده و …) جهت بررسی، آسیب شناسی و بهبود کیفیت تجربه گردشگران می باشد.